sobota, 20 grudnia 2014

Opis czwartkowej paczki ZDJĘCIA!


Witajcie przyjaciele w tej świątecznej już w atmosferze!
W czwartek obiecałem że ten post miał się pojawić wczoraj, jednak chciałem dokonać obszerniejszej fotorelacji więc trochę się wszystko wydłużyło. mam nadzieję, że wybaczycie!
Na początek wrzucę wiersz Edgara Guesta, przeczytajcie jest bardzo motywujący.



Gdy emocje po wierszu wam opadną możecie zachęcam do dalszej lektury ;)


W ramach przypomnienia dołączam zdjęcia z facebooka i  poprzedniego postu . Paczka kurierska wyglądała naprawdę okazale.


Do dziś pamiętam ten zapach folii.


Pierwsza do od strzału idzie oferta firmy. Może uda mi się dzięki niej zarobić? Fajnie by było :)



I teraz coś ciekawszego :D

WIZYTOWNIK!
Te dwa niepozorne wizytowniki skłoniły mnie do otworzenia nowej kolekcji! Na stan obecny liczy wizytówki od 4 firm, ale spokojnie będzie lepiej :)
Wizytowniki wykonane są naprawdę dobrze, wielki szacunek dla Pana Janusza za tak solidnie wykonaną robotę!


Zdjęcie na dole prezentuje przedmiot, który już znalazł właściciela!
Segregator na płyty od dziś służyć będzie mojej mamie w niej pracy.
Dwadzieścia miejsc na płyty spokojnie starczy na pewien czas.



Przedmiot numer 5.
Samochodu jeszcze nie mam, więc na chwilę obecną nie będę mógł tego użyć, ale za to  z chęcią dorzucę do pod choinkę dla taty bądź siostry a może dla kogoś innego ;)
Do "książeczki"
(Kto wie jak to się fachowo nazywa?)
dołączone było prawo jazdy :D
Niestety nie moje. :(





 Następne przedmioty były już typowo gadżetowe, sami tylko zobaczcie ;)
P,S Cenzura level paint ;p






 Teraz omówię dwa pokrowce.
Pokrowce są na karty kredytowe dodatkowo zabezpieczają karty zbliżeniowe przed kradzieżą
NA drugim egzemplarzu widzimy fotkę z Elbląga. Pan Janusz dba o wizerunek swojego miasta :)

Te gadżety trzy pokrowce podobają mi się najbardziej. Taki przedmiot przyda się prawie każdemu, a przy takim wykonaniu jakie pokazała firma Pana Janusza można używać ich z uśmiechem na twarzy :)
Na pewno się przyda!


Trzy pokrowce na pojedyncze wizytówki. Dodatkowo ofoliowane wiersze, które możecie przeczytać na początku tego postu.


 I Teraz cała masa wizytowników! Był nawet różowy! Mi jednak najbardziej przypadły do gustu te z grawerunkiem herbu Elbląga 



Był też notatnik, również z herbem ;)



Na  koniec zostawiłem najciekawsze!
Magiczny portfelik z magicznym pieniążkiem. Kto dał się nabrać w czwartek, że było tu prawdziwe 50 zł niech się przyznaje szybciutko w komentarzu :D 



 Dostałem też 3 karty tałego klienta! Zwróćcie uwagę na datę ważności :)


I też dziwaczna rzecz, która przybyła z Elbląga wraz w paczką :P



To był było na tyle tej ciekawej paczki ;D

Chciałem zwrócić waszą uwagę na nowy dział u mnie, zupełnie nie związany z gadżetami, ale warto tam zajrzeć ;) Czekam też tam na wasze opinie odnoście tej inicjatywy!


I teraz możecie mnie skarcić...
Napisał o 3 tysiącach maili, dziś wysłałem może 50 niestety, le byłem poza domem od 8 prawie do 17... może innym razem ;)


NA życzenie jeszcze przyjdzie czas, ale chciałem wam życzyć spokojnych przygotowań pamiętajcie co jest najważniejsze w tych Świętach 
<pssst> To nie zakupy ani prezenty nie jest to też pięknie ozdobiony stół i jego nakrycie.


2 komentarze:

  1. no gratuluję ;)
    trzeba mieć naprawdę dużo wizytówek, aby wszystko zapełnić ;D

    OdpowiedzUsuń