wtorek, 16 grudnia 2014

Szpraje i paczka, która bałem się otworzyć

Witam dziś jak obiecałem krótki post z odebranych dziś rano przesyłek awizowanych.

Pierwsza paczka to coś dla zdrowia. Nie mojego co prawda gdyż problemu ze stawami na szczęście nie mam. Próbkę jak ktoś ma ochotę może zamówić może ją znaleźć na Free amciu

Teraz nastąpiła kolej na przesyłkę urzędową, którą bałem się otworzyć? Dlaczego?  Odpowiedz znajdziecie na zdjęciu poniżej! Zapraszam!
Oto i wspomniana odpowiedź. Jeśli chodzi o napis jest nieczytelny nie z powodu zdjęcia, taki po prostu jest.


Otwierając tą paczkę miałem wiele myśli, od bomby, przez flagę, aż po materiały propagujące Islam.
Otwierając paczkę mile się zaskoczyłem. Co prawda znalazłem 3 dwustronne flagi to jednak ta ambasada nastawiła się na wysyłkę upamiętniająca "Polskich tułaczy II Wojny Światowej w Iranie".
Jest film o nich i duży folder informacyjny.


Oprócz tego znalazłem świetne pocztówki, widokówki są bardzo ładne a kolory na nich żywe. Świetne jednym słowem. W paczce byłą też mapa, stojąca pocztówka Guide book i płytka z atrakcjami "Kish Island".

Został jeszcze do opisania dwie paczki polecona i nierejestrowana zacznę od tej poleconej.
Była to standardowa małą koperta a w niej długopis opakowany w koszulkę (jednorazową).
Paczka zapakowana ciekawie widać, że firma miała skargi od kolekcjonerów, że długopisy nie docierają, ale wtedy co dotarła by sama koperta? Ciekawe.





I ostatnia paczka, czyli Szpraje!   


TAK były to dwa 8GB spreje, świetny prezent takie 16GB zawsze się przyda :D  <KABUM!>
Oprócz tego paczka zawierała dwie smycze, 2 naklejki, dwa notesy i dwie przyszywki(ze względów oczywistych nie mogłem ich umieścić na zdjęciu.


Dziś kolejny post zapewne pojawi się po 20 chyba, że listonosz się obrazi ;p

Zaprasam do udziału w ankiecie bez zainteresowania konkurs nie będzie miał sensu.

Na dziś życzę wam pełnych skrzynek i udanego dnia w szkole/pracy.

Od jutra na stronie zapanuje zima, która potrawa do Święta Trzech Króli .
Pozdrawiam Tomek!

9 komentarzy:

  1. Fajne gadzety :) może wymiana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tobą zawsze ;p
      Jesteś 2 z 4
      3 z 4 już wiem kto będzie. A dla jednej osoby no cóż kto pierwszy ten lepszy ;)
      Zapraszam do formularza!

      Usuń
  2. Uuu... Te pendraki są świetne :D Zaraz dostaniesz maila :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już piszę od razu informuję, że dam adres max 4 osobom. A więc 1/4 ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo też mi się podobają ;)
      A co dziś u Ciebie?

      Usuń
  4. Pendraki genialne! Może wymiana adresów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Niestety, ale już za dużo osób dostało, przypomnij mi po świętach to się dogadamy :)

      Usuń