poniedziałek, 15 grudnia 2014

Poprawa sytuacji na poczcie + Gadżetów moc!

postu
Witajcie dziś zacznę od bardzo pozytywnej wiadomości. Po prawej stronie widzicie pewną paczkę z Niemiec. Po mojej interwencji na poczcie w ostatnim tygodniu zastałem dziś tą paczkę z informacją, że do sortowni w Warszawie przyszła uszkodzona. Jest to dla mnie istotne gdyż widać było, że pani zainteresowała się tym tematem i przekazała sprawę dalej. Dostałem też emalia z poczty z przeprosinami za uszkodzone paczki
 Wracając do samej packi znalazłem w niej stos folderów informacyjnych i długopis ;) Tą paczkę oraz inne ciekawe przesyłki zobaczycie gdy  rozwiniecie  post .. :)




Kolejna packa to przesyłka z Gminy Juchnowiec Kościelny. Urzędnicy wysłali mi folder  i przypinkę.

 Paczka od firmy Draco była pierwszą otworzoną przez ze mnie po szkole. Folder i katalog ;)


 A tu paczka zamówiona dzięki stronie Free Amciu! Katalog, naklejki, przyszywka i smycz z
GoPro


 A tu widzimy kolejną paczkę z naszej Zachodniej granicy, Teczka, foldery i 2 długopisy w tym jeden naprawdę warty uwagi.


 I paczka od WOŚPu. Stałem z serduszkiem 2 razy jako wolontariusz, jednak pomagam potrzebującym w inny sposób niż wrzucenie dyszki do puszki. Wolę dać coś osobie którą widzę i wiem, że pieniądze trafią właśnie do niego.
Od Pana Owsiaka dostałem: Autograf; foldery, tatuaż, naklejkę, i gumkę na rękę.


Ostatnią paczką, która wam dziś przedstawię jest malutka koperta z naklejkami i przypinką do kluczy. 



Zostały i 4 paczki awizowane także post napiszę także jutro ok 10 rano!
Zapraszam też do obejrzenia pierwszego posta z dziś. Warto zobaczyć :p

Chciałem zachęcić was do korzystania z formularza kontaktowego.
Powiem też, że w nowym roku pojawi się konkurs przeprowadzony z "tajemniczą firmą".
Szczegóły w styczniu!


Do zobaczenia!


3 komentarze:

  1. No no nieźle szalejesz ;) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Z Niemiec też miałem jedną rozerwaną i oklejoną na poczcie z napisem "Przesyłka przyszła uszkodzona z zagranicy".

    Mam uwagę odnośnie postów. Albo ja mam za szeroki ekran i za dużą rozdzielczość ustawioną albo masz za wąskie okienko ;) Gdyby było szersze przyjemniej by się czytało i byłoby więcej widać. Możesz też dać większy odstęp między zdjęciem, a tekstem to będzie czytelniejsze.

    OdpowiedzUsuń