środa, 17 grudnia 2014

Środowe Pustki

Witajcie w środowy poranek!
Dziś listonosz zaskoczył mnie wyjątkowo już o 9:30. Wcześnie, ale i tak nie spałem bo od 5 rano kończę stronę ;)

Dziś dostałem katalog i odblask ;)
W katalogu wiele ciekawych gadżetów promocyjnych - teraz mogę sobie odznaczać:
*To już mam :D


To by było na tyle, krótko i bez przynudzania ;)
Wieczorkiem dodam wpis, ponieważ mam do odebrania paczkę z paczkomatu.
Także do usłyszenia!
Mam nadzieję, że wasz listonosz będzie miał dla was więcej upominków.


8 komentarzy:

  1. zawsze dobra i jedna przesyłka;)
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście tym bardziej, że listonosz jeszcze coś doniósł :)
      Również obserwuję.
      Zapraszam na nowy post po 18 :)

      Usuń
  2. Dla mnie niestety ani wczoraj ani dzisiaj nic ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba skutek Twojego weekendowego wyjazdu :P

      Usuń
    2. nie sądzę, bo ogólnie niestety mało piszę ;/

      Usuń
    3. Matura i studniówka najważniejsza :P

      Usuń
    4. Powiedz tak na uniwerku jak będziesz składać papiery :D

      Usuń