środa, 17 grudnia 2014

Kim był tajemniczy listonosz?

Witam dziś wspominałem, że postu wieczornego może nie być, ale jednak był u mnie listonosz po raz 2 tym razem ten co chodzi zawsze kim więc był ten pierwszy poranny listonosz? Dodam, że bardziej przypinał osobę roznoszącą ulotki, nie miał kurtki z Poczty Polskiej ani torby, tylko plecak.
Nie mam pojęcia Ciężka sprawa jednak zawsze warto zobaczyć co ciekawego przyniósł.

A teraz czas dwie paczuszki od tego prawdziwego dobrodzieja. Jedna Polecana druga już nie ;)
Zagadka: Która przesyłka była polecona?

Pierwsza z nich to smyczka, naklejki i wizytówki (niestety brak zdjęcia ponieważ musiał był zamazać 90%)
Przesyłka pozytywna i zapowiedziana dziękuje pewnej osobie za ten namiar :)





I druga paczuszka również zapowiedziana.
Notesik z długopisem i 6 metalowych długopisów w 3 wzorach!

To by było na tyle jeśli chodzi o przesyłki. Jednak niżej polecam do dalszej lekturki i podzielania się swoją opinią w komentarzach.

Chciałem bowiem zapytać was czy zakładać fanpage na facebooku? Czuje się tam lepiej niż tu, jednak oczywiście FP będzie w głównej mierze w celach informacyjnych np. zapowiedzi postów, konkursy.

Jutro też mają dojść 2  trzy ciekawe  przesyłki. Paweł i Asia o jednej z niej wiedzą bo rozmawiałem z nimi o co chodzi z "kieszonkami". Mam nadzieję, że jutro rozwikłam tą zagadkę. Dojdzie też kurier jednak  dostarczy mi on nie gadżety a nowy telefon w końcu udało mi się dopić budżet!

Co ciekawe dziś dostaliście? Podzielcie się tym w komentarzach!
Jeśli ktoś ma swojego bloga i chce aby był widoczny na mojej liście niech się skontaktuję przez formularz kontaktowy.  
Pozdrawiam Tomek

7 komentarzy:

  1. Na swój nowy telefon jeszcze poczekam. Na razie płynie z Singapuru :D Czekam na wiadomość na blogu co z tymi kieszonkami. Enigmatyczny to był mail.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłeś Oneplus one?

      Usuń
    2. Bardzo tajemniczy był mam nadzieję, że nie żart ;)

      Usuń
    3. Nokię Lumie 920. Nie da się jej dostać w dobrej cenie (poniżej 800 zł) i na gwarancji w Polsce. Taniej było zmówić przez Allegro z Singapuru.

      Usuń
  2. Gratki , u mnie tylko jedna paczuszka dziś :

    OdpowiedzUsuń
  3. notesy są zawsze najlepsze! ;))

    OdpowiedzUsuń