piątek, 19 grudnia 2014

AmbAsAdA

Witajcie, kurier jednak dziś mnie nie zaszczycił, więc mam do opisania tylko jedną paczuszkę. Dotarła z Ambasady Hiszpanii i powiem, że jest to jedna z ciekawszych przesyłek z ambasad zaraz po Palestynie :)
Znalazłem mapę, przewodnik po Madrycie jak i po Gran Canarii, i Costach odpowiednio Brava i Blanca.
Jest też przewodnik wydany w formacie A4.
Wszystko wydane jest po Polsku!
O przesyłce powiedział aż nad to, może oprócz tego, że mail pisany był 2 tygodnie temu, :) tak więc wspomnę tylko szybko o planach na jutro.
Chcę jutro na blogu umieścić obszerniejszy wpis o foliowej przesyłce z wczoraj, jak ktoś nie wiem a co chodzi to odsyłam.
Oprócz tego świąteczne obowiązki, czyli sprzątanie. Mam nadzieję, że się zmotywuje i napiszę w weekend 3000 maili. plany są zobaczymy jak wyjdzie na SB poinformuje was o postępach!

Co ciekawego dziś dostaliście?  Napiszcie o tym w komentarzu podając link do stronki ;)
Jak ktoś chcę abym dodał jego stronę do pasku na dole niech się skontaktuje przez formularz :)

Zapraszam również do kliknięcia guzika "Obserwuj" po prawej stronie mojego bloga ;)
W nowym roku dla obserwujących pojawi się konkurs prawdopodobnie przeprowadzony z jedną z firm!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aby nie było skarg na oszustwo daje screena z wysłanymi do tej pory


18 komentarzy:

  1. 3 tys maili? Ambitny plan. Jeśli nie masz jakiejś bazy adresów (niepowtarzających się) to jest to wykonalne. Samodzielne szukanie adresów wyklucza taką liczbę jeśli jeszcze masz coś w domu zrobić i chcesz jeść :P Jeśli się nie ma obowiązków to jest to wykonalne. Ja nie napisałem więcej niż 700 maili jednego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bazę tworzę na bieżąco. Myślę, że dziś licznik nie przekroczy 200 :D
    Więc Sobota wieczór będzie zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zamiast wysyłać maile to przez kilka dni zbierasz adresy i później wysyłasz hurtowo kilkaset? Dobrze rozumiem? Bo jeśli tak to ni widzę sensu w przetrzymywaniu adresów zamiast od razu wysłać :P

      Usuń
    2. Wybieram branże mp. Artykuły biurowe"
      Spisuje adresy potem jak się uzbiera troszkę to wyłam następnie to samo tylko inna branża ;)

      Usuń
    3. To teraz powiem Ci coś. To bez sensu :P Lepiej pisać na bieżąco nawet te 20 dziennie niż na raz potem wysyłać masę. Jeśli piszesz codziennie nawet małą ilość to jest większa szansa, ze coś dostaniesz w kolejnych dniach. Ale każdy ma swój system wysyłania ;)

      Usuń
    4. Szukanie 100 adresów to dla mnie ok 40 minut, wysyłanie drugie tyle ;)

      Patrząc na to, 3000 to dużo :o

      Usuń
    5. No chyba, że tak. Ja doszedłem do niewielkiej wprawy i jestem w stanie w ciągu godziny wysłać ok 200 maili :)

      Usuń
  3. ja chyba bym nie dała rady w weekend wysłać 3000 maili;) chyba że bym nie odchodziła od laptopa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całego dnia nie mam zamiaru spędzić przed komputerem ;)

      Usuń
  4. opis paczki z folią miał być dzisiaj, jestem zawiedziona

    OdpowiedzUsuń