poniedziałek, 22 grudnia 2014

Mały Niemiec i Déjà vu + tajemnicze awizo

Witam dzień zacząłem od formalności związanych z wysłaniem listu do AERO2
teraz widzę ile roboty jest przy wysyłce jednak listu poleconego.. szacunek dla tych co takie listy wyłają!

Dostałem dziś parę kopert i jedno awizo na "Przekaz pocztowy."
Nie spodziewam się pieniążków więc czekam na waszą kreatywność i opinie co to może być?

Mój faworyt to błąd listonosza :D

Pierwsza przesyłka zawierała materiały zachęcające do zakupu. Jak widać :)


W drugiej paczce znalazłem 15 małych folderów, mapę i duży folder, można i tak ;)


Była też ?prośba? o przelew niestety nie znam języka Niemieckiego :/



 I paczka. Paczka która już kiedyś dostałem, może to sen? Nie wiem szukałem jej na blogu a on o niej milczy.. Dziwne
w kżdym razie 3 mapy rowerowe, dwa foldery i przypinka żubra są fajną opcją promocji regionu


 W kolejnej przesyłce zostałem genialne próbki:
*Skóry
*Drewna
*Plastiku
*Materiałowe



Drugi gratis to bezcenny uśmiech małego Niemca :V


Na koniec mały bonus czyli jak zdobi się sklepy w Olsztynie ;)
Od frontu wygląda bardziej okazale niestety nie mam zdjęć.



Co dziś u was w skrzynkach było moim drodzy? Czekam na komentarze i przypominam o propozycjach tego awizo :D

2 komentarze:

  1. Gratuluję! Co do listu to jest on po angielsku, a nie po niemiecku, a z tym u mnie jeszcze gorzej, więc nie pomogę w tłumaczeniu intencji nadawcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt moje "faux pas".
      Już go sobie tłumacze dzięki za w
      zwrócenie uwagi i podziwiam czujność ;)

      Usuń