piątek, 5 grudnia 2014

Mikołajki

Witaj Internecie, witajcie blogerzy.
 Dziś jest piątek ew. piąteczek piątunio, to zwykle czas odpoczynku, ale dziś niestety nie dla mnie.
Rano wysłałem kilka wiadomości do niemieckich urzędów i zająłem się pisanie szablonu z prawdziwego zdarzenia. Przed wyjściem do szkoły spotkałem listonosza, jednak to nie jest najważniejsze co dziś zrobiłem.

Moim zdaniem najważniejszą rzeczą, którą dziś zrobiłem było sprawienie maluchom z zerówki prezentu w postaci przebrania się za elfa i dostarczenia słodkich prezentów. Widzą radość tych dzieciaków, myślę sobie " heheh pewnie tak samo wyglądam jak do mnie jakaś paczuszka przychodzi". I to się sprawdza bo ile radości może dać mały upominek i poświecenie 30 minut?

No cóż po powrocie z tej szkoły zasiadłem do śniadania a po nim włączyłem komputer by zdążyć przed moim lekcjami powysyłać jeszcze kilka wiadomości.
Jednak to co was interesuje mianowicie paczki. Było ich pięć.

1.Starter z pewnej firmy jak komuś potrzebny niech pisze to podrzucę nazwę
2. Przewodnik po Europie, czyli Polska czeka z Belgi :)
3.Chyba najciekawsze, Informacje o Nowej Zelandii, które wykorzystam do tworzenia prezentacji o tym kraju.
4. Pocztówka z Gminy Grabów nad Prosną
5. 10 zdjęć w formie pocztówek z gminy "Łęki Szlachecki", Zdjęcia świetne profesjonalne wykonane podczas konkursu warte polecania
ah i jeszcze jedna paczuszka :) Katalog od pewnej firmy, która zajmuje się wystrojem wnętrz.

Także reasumując, piątek obwity w przesyłki, co bardzo cieszy jednak poza pięknymi pocztówkami, i folderami "makulatura", która nie wiem czemu, ale sprawiła mi najwięcej radości i pochłonęła najwięcej czasu :D


Miłego Weekendu!

P.s Wypastujcie buciki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz