wtorek, 2 grudnia 2014

Witam.
 Witam zwróciliście uwagę na to, że większość wypowiedzi w internecie, co za tym idzie w e-mailach zaczynamy właśnie od tego słowa? a może tylko ja tak mam? Jeśli tak to muszę nad tym pracować aby to zmienić!
 Jednak pora zacząć pisać coś ciekawszego niż moje dygresje na temat słowa "witam". A więc nie wiem czy moi drodzy  wiecie, pff a skąd mielibyście wiedzieć ;), ale zajmuję się hmm to za dużo powiedziane bo robię to dopiero od kilku dni i traktuje jako hobby, ale nie mogę znaleźć lepszego słowa którym tę czynność opiszę.


 Moim hobby (tak lepiej :) ) jest "gadżeciarstwo",  w moim wypadku polega to wysyłaniu elektronicznej korespondencji do wszelkiego rodzaju urzędów, firm, instytucji czy nawet klubów sportowych. Oczywiście to nie tylko to, ponieważ od czasu do czasu kupuje jakieś gadżety, których użytkowanie sprawia mi radość. Jednak dowiaduje się, że nic nie zastąpi radości z WYCIĄGANIA ze swojej skrzynki przesyłek, chyba każdemu sprawia to radość no może z wyjątkiem rachunków ;).
 Zacząłem niedawno bo w czwartkowy(27.11.2014) wieczór a właściwie w czwartkową noc wysłałam pierwsze e-maile, ale za to bardzo szybko, bo już w poniedziałek czekały na mnie 3 koperty.

  Jedna z nich to list z próbką siatki na krety z Rolmarketu. Znajdzie się ona u znajomego, który miewa problemy z tym ślepymi stworzeniami, jak dowiem się efektów jej działania to was o tym poinformuję(o ile nie zapomnę :D )

Kolejne dwie przesyłki do listy z Urzędów Gmin niżej łapcie ich herb może ktoś pozna co to za gmina?


Przesyłka szczególnie z tej drugiej gminy mnie ucieszyła gdyż moim oczom okazał się super wykonany graficznie spis gmin w pewnym powiecie(zdjęcie poniżej). Naprawdę godny uwagi jest ten katalog formatu A4. Oprócz tego 
w listach były foldery informacyjne, jedne wykonene staranie inne jakby od niechcenia, no ale coż jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. 
Dziś gdy wróciłem do domu ok. godziny 20 po ciężkim dniu w w szkole na mojej szafce ukazały się 4 kopert. Dwa listy od Lebra mobile. 
Czemu dwa? Przez pomyłkę przesłałem formularz 2 razy.. no nic nie zmarnuje się a ktoś się ucieszy ;)

Na półce leżały jeszcze 2 małe koperty od Gmin. W jednej cztery pocztówki - dwie zrobione w ciekawym stylu i pozostałe w trochę gorszym. W Drugiej kopercie wielka niespodzianka oprócz folderów i pocztówek znalazłem przypinkę z nazwą gminy i herbem który widoczny jest poniżej.
Czy ktoś poznaje jakiej gminy to herb? Jest to moja pierwsza rzecz (nie licząc siatki na krety ...), która nie zalicza się tylko do szeroko pojętej "makulatury" - nie myślcie, że makulatura oznacza o tym, że foldery lądują w koszu .. o nie nie.

Na koniec pierwszego postu chciałem zapytać się was czy też odczuliście, że liczba "2" odmiana na wszelkie sposoby znalazła się do kilka/kilkanaście razy? Ktoś potrafi to policzyć :)? 

Ah zapomniał bym. Zrobiłem sobie listu klubów piłkarskich (20 krajów) z każdego po 3-5 lig co daje łącznie ich ponad 80 w lidze średnio 16 zespołów więc łatwo policzyć, że na mojej liście jest około 1300 zespołów. Wysyłanie maili gmail zablokował mi do 24 czyli cały dzionek bez tego :/. No cóż może dziś zrobię sobie kolejną listę tym razem z innej branży niż piłkarskiej bo tu odzew może i jest spory, ale większość prosi o wysłanie koperty z kopertą ze znaczkiem co z wysyłką za zagranicę, kosztuje ponad 15 zł + dopłaty za autografy.. więc szkoda zachodu ;) Może ktoś się zlituje i przyjdzie z tydzień może trzy jakaś niezapowiedziana paczki z pewnego klubu ;)
Powodzenia! Życzę dobrej nocki!

4 komentarze:

  1. Gratuluje przesyłek i życzę pełnych skrzynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w blogoświecie :)

    Przesyłki poznaję po herbach. Ostatnio dodawałem do bazy to sobie odświeżyłem te wizerunki :) Kluby piłkarskie najczęściej mają swoje sklepy i za darmo mogą wysłać najwyżej zdjęcie drużyny z autografami. I przeważnie trzeba za to zapłacić, więc to nie tak bardzo opłacalny interes ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z klubami muszę przyznać Ci rację, odsyłają do sklepów lub proszą o wysłanie koperty z kopertą ze znaczkiem. Jednak wysłałem tych maili tyle, że mam nadzieje na choćby pojedynczy odzew ;)

    OdpowiedzUsuń