czwartek, 4 grudnia 2014

Siemka!
  Korciło mnie wczoraj aby dodać wpis na bloga niestety przez problemy z kartą sieciową, która restartowała się co 5 minut nic nie mogłem zrobić,, mówi się trudno nic nie stało.
 Opowiem jednak o tym dniu z nieco z innej perspektywy. Rano wykonywałem codziennie obowiązki, aż nagle zadzwonił listonosz, przyniósł 2 koperty i ... awizo. W pierwszej kopercie próbki tkanin od Dekori(kilka naprawdę godnych uwagi, kilka gorszych) a w drugiej Katalog z roletami i próbkami, tylko jedna z 3 wzbudziła moje zainteresowanie choć nie do końca fajna wyglądała estetycznie, reszta przepuszczała światło i to aż za bardzo.



 Jadąc do szkoły spotkałem koleżankę z pielgrzymki, pogadaliśmy trochę ożyciu i maturze przez taki przejazd przez pól Olsztyna można się sporo dowiedzieć ;)
 Wracając do awizo odebrałem je wracając ze szkoły jakoś po 18 myślałem, że to kolejne próbki a pani przyniosła paczkę z Sanoku a w niej istna rozpusta (jak na moje dotychczasowe przesyłki). Co tam było?  książki w twardej oprawie kilka folderów, pocztówek, przypinka, płytka. Naprawdę warte polecenia. Dziś rano wysłałem około 500 email do urzędów w Niemczech, więc padam. Listonosza póki co brak, pewnie zastane przesyłki dopiero o 20 po szkole ... Wtedy też dodam zdjęcia z środowych przesyłek i z tych ewentualnych dzisiejszych ;) Powodzenia Trzymajcie się!

P.S Nie wiem czy wiecie, ale w Orange jest promocja 3GB internetu za 3 zł na 30 dni.Promocja do 5 stycznia! Sprawdzone działa niżej daje link ;)
Tani internet Orange

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz