czwartek, 4 grudnia 2014

Sanok i Niemcy - dwa inne światy + ciekawostka

Salut!

 Wróciłem ze szkoły zdążyłem się ogarnąć i usiadłem do komputera, coś nie tak..  muszę to zmienić.
Na początku tak jak obiecałem dam zdjęcia z Sanoka, 
Tak jak mówiłem, książki, foldery płytka i przypinka. Warto napisać do UM w Sanoku to taką paczuszkę ;)

15 minut przed wyjściem do szkoły zobaczyłem listonosza uśmiechnięty myślałem, że jeszcze rano zobaczę dzisiejsze paczki, jednak zawiodłem się bo o 11:30 nie było go :/


 Czas szkolny minął spokojne dziś tylko jeden sprawdzian z polskiego. Oby więcej takich łatwych testów!

I przejdźmy do teraźniejszości. Jestem tu w swoim pokoju piszę dla was posta. Napiszę tak:
Gdy otworzyłem drzwi i wszedłem do pokoju zobaczyłem 2 małe koperty i 2 większe. Wyglądało to tak:


Większe paczki o dziwo były mniej ciekawe.
Play przysłało mi darmowy starter - to zawsze się przyda!
W drugiej paczce próbki materiałów tym razem od innej firmy i powiem, że jak w Dekori na 10 próbek ciekawych było może z 7. To Franc Gardiner przysłała 6 super próbek na może jedna odstawała. Warto zwrócić też uwagę, że ta druga firma Zapakowała próbki w ciekawy sposób (Kto zainteresowany niech zamówi ;P 


Po prawej widzicie próbki, zdjęcie szału nie robi, ale naprawdę przy wyborze materiałów warto pamiętać o firmie "Franc Gardiner".

I teraz najciekawsze dziś!

Paczki z za naszej zachodniej granicy. Paczki wysłane były 1 grudnia więc doszły faktycznie szybko. Oprócz folderów i map moją uwagę zwrócił pewien szczegół. Do paczki dołączone były prywatne wiadomości, na szablonowe raczej nie wyglądały, więc szacunek dla Niemców za takie podejście do zainteresowanych Lipsk wysłał częściowo Polski przewodnik. WOW, a druga gmina wysłała mi uwaga SIEDEMNAŚCIE folderów. 

Trzeba je chyba rozdać no cóż zrobię to. Jak ktoś zainteresowany niech piszę. Przypominam wam o promocji na internet w Orange szczegóły w poprzednim poście :)





I na sam koniec przed pożegnaniem mała Ciekawostka. 


List z Niemiec do Polski kosztuje 3,45 Euro, co daje ponad 14 zł, sporo ...

A czy wiecie ile kosztuje list z Polski do Niemiec ;) ?

Do miłego! 
Tomek

3 komentarze:

  1. Miałem i droższe przesyłki. Z Holandii jedna kosztowała prawie 9 Euro. Dołożyli do niej okazjonalne znaczki o wartości ok 10 Euro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była paczuszka ;)?
      Dziś muszę napisać jakiś ciekawy wzór do firmy ostatnio nie było weny ;/

      Usuń
    2. To była paczka. Sporo rzeczy nawet w niej było.

      Usuń