wtorek, 23 grudnia 2014

Świąteczne pustki :)


Witam!
Tytuł to świąteczne pustki ponieważ dziś w skrzynce była tylko jedna przesyłka.

Mianowicie przesyłka z Gniewu a w niej foldery i mapka.


Jednak wczoraj miałem dwa awiza nie były to pieniążki, ale ...

W jednym z nich znalazłem 2 plakaty z Pogoni Szczecin.
I powiem tak na 250 wysłanych emaili do Polskich klubów tylko do Pogoni napisałem indywidualnie opisując ich ostatnie mecze i kilku zawodników. Dała to efekt jednak pisanie tego zajęło mi tyle samo co wysyłka ok. 80 wiadomości ;P

Drugie awizo to 
Pokrowiec do mojego telefonu.
Me gusta <3


I jeszcze jedna paczka z wczoraj, która była źle zaadresowana jednak trafiła do mnie dzięki uprzejmości sąsiadki Pozdrawiam!


 A na deser coś od kuchni Lidla :)


Zapraszam tez do zakładki biuletyn pojawił się tam nowy numer a w nim m.in:


*Ciekawostki z życia Franciszki Siedliskiej
*Rozważanie Ewangelii św. J 14, 15-21
*Recenzję książki "Dziecko Noego"
*"Rozrywka"

Jest to ostatni zachowany numer w starej szacie graficznej. Numer wrześniowy już w czwartek ;)

Pozdrawiam serdecznie! Co Wy znaleźliście w ten przedświąteczny dzień w skrzynkach?? :)

Pozdrawiam Tomasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz