sobota, 27 grudnia 2014

#PodarujRadosc

Witajcie!
Dziś nie miałem zamiaru pisać postu, lecz do moich drzwi zapukała pewna Pani. Od razu pomyślałem, że to naciągacze.. na kalendarze czy też inne "Fundacje charytatywne". Ale ku mojemu pozytywnemu zaskoczenie  była to Pani, która pracowała dla The Coca-Cola Company :3
Pani ta wręczyła mi litrową Colę i złożyła życzonka na nowy rok od The CCCompany.

Nie spodziewany gest daje wiele radości  genialna akcja promocyjna ‪#‎PodarujRadosc‬.
Dziękuję Bardzo!!!

 Czy taka akcja zawitała też do waszego miasta?


Zapraszam też korzystając z okazji do zakładki "Biuletyn ..." pojawił się tam nowy numer naszej gazetki :)






3 komentarze:

  1. P.S Dostałem gadżety od LOTTO na zorganizowanie konkursu, więcej informacji o konkursie w tym nagrody już JUTRO!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w okolicy nie ma takiej akcji lub nikt nie odwiedził mojego bloku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dojdą jest czas ;)
      U mnie w klatce chodzi tylko do 1 piętra może to jest klucz ;)

      Usuń