wtorek, 9 grudnia 2014

Witam dziś mniej tekstu, ale więcej zdjęć. Listonosz pofatygował się osobiście by umówić się jutro, aby mógł wręczyć mi resztę przesyłek, ponieważ jak powiedział "Nie brałem wszystkich, ponieważ skrzynka za mała". Tak więc dziś 9 przesyłek, głównir zagranicznych


1. Próbki od Yves Rocher. Było ich 14.
 2.Paczka z Niemiec a w niej 3 broszury,pseudo-książka i długopis - (mój pierwszy) :3  + miłe pismo


 2.Ambasada Austrii, - broszura w kształcie książki i wykaz hoteli na bieżącą zimę
 3.Konsulat Generalny RFN. Dużo by pisać, ale było przemiłe pisemko ;p 
 4. Serbska Ambasada, przewodniki turystyczne, mapka, i "Serbia dla młodych"  + miłe pismo
 5.SeeWald(Niemcy) - naklejki, informatory i broszury. 
6. Schwerte(Również Niemcy) - Naklejki informatory, przewodnik i broszurki + miłe pismo
 7.Heppenhein(Niemcy) - Dużo materiałów do przestudiowania i oczywiście pisemko :)


Podsumowanie:
Dochodzę do wniosku, że chyba muszę dodać większą wzmiankę o gadżetach i w moim angielskim e-mailu.
Jest też druga możliwość:Gadżety się skończył i Tomek powtórzy akcję "Niemcy" w następnym roku ;)

Dodam jeszcze screena jednej z dzisiejszych wiadomości, którą otrzymałem.

dziś muszę jeszcze napisać podziękowania dla urzędów od których dostałem paczki, także miłego dnia jutro ;)


1 komentarz:

  1. W wirze wszystkiego zapomniałem dopisać do listy jeszcze startera z Heyah :)

    OdpowiedzUsuń