wtorek, 30 grudnia 2014

Hej Kolęda Kolęda! [Zapowiedź] i prośba!

Witajcie!

Na wstępie przepraszam, za brak postów odnośnie awizo i dzisiejszej przesyłki. Post pojawi się jutro z rana ;)

Dlaczegóż tak? A bowiem dziś kolędowaliśmy! Chodziliśmy od domu do domu szerząc tę franciszkańską tradycję. O tym co się działo i co udało się uzbierać również napiszę!

Teraz jednak odpływam, gdyż po 10 godzinach śpiewania i gry aktorskiej wysiadam...

Czy ktoś może polecić mi jakiś film na wieczór, będę wdzięczny :)

Gratuluję wam wszystkim paczek u mnie od dawna 0 pozytywów nawet....

No cóż od 2 dni też nie napisałem nawet 10 emaili ;/


Pamiętajcie o filmie! Zależy mi :D

4 komentarze:

  1. A co tam. Pobawię się w gramrar nazi :P Skoro pozwoliłeś na to w stopce ;)

    "tę franciszkańską tradycję". Wiele osób ma problem z tymi zaimkami ;)
    "odpływam, gdyż" że tak się jeszcze przyczepię :P alej mi się nie chcę bo zastanawiam się nad filmem...

    Hmm.. a jakie filmy lubisz? Jeśli na relaks to jakaś dobra komedia. Może coś z Leslie Nielsenem? "Naga broń" zawsze mnie śmieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz tą gramatykę ;) Jutro się poprawie!

      Może być komedia chce przy tym odpocząć, więc skuszę się na "Nagą broń" ! ;)

      Usuń
    2. Muszę poczytać o tym zaimku i odrobić zaległości.
      Dziękuję Ci bardzo, gdyż na błędach uczy się najlepiej

      Usuń